loading...
امپراطور وب
سید امیر محمد حسینی پور بازدید : 1492 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Bad Piggies 1.2.0 برای PC

 

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

بازی جدید شرکت Angry Birds Rovio

 

نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام خوک های بد بازی Bad Piggies برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید!

 

ویژگی های بازی Bad Piggies :

-     دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
-     دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
-     ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن و …
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 

 

سید امیر محمد حسینی پور بازدید : 1336 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

برای زدن رمز ها باید به آن مرحله رسیده باشید که موبایل را دریافت کرده باشید.

اسلحه:4865550100

ماشین:2275550147

ماشین:2275550168

موتور کراس:625550150

موتور900:625550150

ماشین:2275550142

ماشین:2275550175

جون کامل:3625550100486-555-0150: گرفتن جنگ افزار های متفاوت

486-555-0100: گرفتن جنگ افزار های انتخابی

267-555-0150: افزایش مراحل تحت تعقیب

267-555-0100: پاک کردن مراحل تحت تعقیب


362-555-0100: زره باز گرداننده555-2222

 

idin بازدید : 1523 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (1)

 

نرم افزار تمام کدهای GTA IV & EFLC
تمام کد های تقلب بازی gta iv در یک فایل exe
 

فقط کافیست بر روی این فایل کلیک کنید و تمام کد ها این بازی جلوی چشمهایتان ظاهر شود
 
 
برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

 

idin بازدید : 1670 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

 

 


سیو کامل GTA 5
سیو کامل بازی GTA 5 یا همون SanAndreas
 
در این سیو بازی به صورت 100% تمام شده و شما می توانید بدون محدودیت از امکاناتش استفاده کنید
 
برای دانلود به صورت مستقیم از سرور گیم تو دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…
 

 

سید امیر محمد حسینی پور بازدید : 1193 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

تصمیم گرفتید که یک کنسول نسل جدید بگیرید و از بازی های جدید با گرافیک بالا لذت ببرید؟

شاید سری به بازار یا اینترنت زدید و از این همه مدل های عجیب و غریبی که وجود داره تعجب کردید ! یا اینکه پیشنهاد مغازه دار بنظرتون عجیب میاد و فکر می کنید به صرفه ترین مدل را به شما نگفته.

شاید این مقاله در تصمیم گیری به شما کمک کند !

 

کدوم مدل !

اولین چیزی که شاید متوجه شدید این است که مدل های مختلفی برای ۳۶۰ وجود دارد و شاید تفاوت اصلی قیمت ها در همین باشد.

تاکنون ماکروسافت ۵ مدل مختلف از Xbox360  منتشر کرده که همکنون ۳ مدل آن تولید می شوند و بقیه مدل ها یا خیلی زیاد تو انبار ماندند و فروش نرفتند یا دست دوم هستند.

مدل هایی که تاکنون تولید شده:

‍‍Core:

به ادامه مطالب مراجعه کنید !

امیر حسین زراعتی بازدید : 1116 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

                                               

شاید اکثر بازی های کامپیوتری بیشتر جنبه سرگرمی داشته باشند تا اینکه یک پیام خاص را به بازیکن بدهند یا هدفی بجز انتقال یک هیجان زود گذر را داشته باشند. اما در این بین هستند بازی هایی که علاوه بر داشتن المان های یک بازی خوب، حرف هایی تازه برای گفتن داشته باشند. سرآمد این بازی ها را می توان عنوان Max Payne ساخته شرکت Remedy دانست. این بازی از جمله عنوان هایی بود که سبک سوم-شخص را دچار تحولی عظیم کرد. داستانی بسیار غنی با حال و هوای تاریک که انتقاد شدیدی به دولت آمریکا و عملکردهای ضد و نقیض این کشور می کرد. مکس پین یکی از افسران پلیس نیویورک بود که روی پرونده نوعی مواد مخدر کار می کرد. پی گیری های او به جایی رسید که باعث شد خانواده اش به دست اشخاصی نامعلوم کشته شوند. بازی به خوبی بازیکنان را در فراز و نشیب های زندگی مکس قرار می داد. مکس که دیگر تمام انگیزه اش از بین بردن این گروه خلافکار است، در ادامه می فهمد شرکتی که این ماده مخدر را تولید می کند تحت نظارت کامل دولت آمریکا قرار دارد. دولتی که او سال های زیادی است برایش کار می کند و به خاطر آن خانواده اش را از دست داده است.

امیر حسین زراعتی بازدید : 1067 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

                                                    

قطعا بازی زیبایshank را به خاطر دارید . یک بازی آرکید به سبک و سیاق خاص که در مدت اندکی توانست مخاطبان بسیاری را از سرتاسر دنیا جمع کنید .این موفقیت الکترونیک آرتز را بر آن کرد تا نسخه ی دوم این بازی را هم منتشر کند . بازی Shank 2 در تاریخ 7 فبریه سال 2012 میلادی توسط کپانی نام آنشای الکترونیک آرتز منتشر شد .در همین ابتدا باید بگویم گرافیک بازی Shank 2 (2012) بی نظیـــر است . گیم پلی فوق العاده همراه با دنیایی از نو آوری گیمر را قطعا به وجد خواهند آورد . این بازی دارای یک survival mode جدید خواهد بود و در بخش چند نفره شما میتوانید با دوستانتان به صورت آنلاین،Spleet Screen و CO-OP بازی کنید. در اصل تفاوتی بین نسخه ی اول بازی shank  و این نسخه نمی بینم جز وجود صحنه های حماسی و وجود اسلحه های مخرب و بی نظیر !

idin بازدید : 984 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

بازی angry birds (به فارسی: پرندگان عصبانی) محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی و توسط Chillingo منتشر شد. این بازی کامپیوتر هم اکنون به نسخه Seasons 2 رسیده است که توسط سایت دانلود رایگان برای دانلود در اختیار شما طرفداران fdl قرار می گیرد. بازی Angry Birds 2012 شامل تمام قسمت های پرندگان عصبانی : فصل های 2011 ( هالوین - کریسمس - روز ولنتاین - روز عید پاک - تابستان و روز ماه پاییزی چینی ها) و قسمت های جدید 2012 است.

 

سایت دانلود رایگان بازی angry birds را به صورت کرک شده در اختیار شما قرار می دهد. کافی است این بازی را دانلود کنید. فایل کرک شده را بعد از نصب جایگزین فایل اصلی کنید و در بخش وارد کردن key هر عددی که دلتان خواست وارد کنید و به صورت نامحدود مراحل را بازی کنید.

 

 

idin بازدید : 922 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

 

Gamespot score: 8.5

IGN score: 9.0

Mb score: 9.0

 

 

NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT

تعقیب و گریز داغ در جاده های کوهپایه ای و سرد، مسابقات نفس گیر در آزاد راه های غرب امریکا، تلاش برای

دستگیری رانندگان متخلف در شب های بارانی و تلاش برای منهدم کردن اتومبیل های پلیس و رهایی یافتن از

دست آنها!... این Need for speed ی است که طرفداران ،انتظارش را می کشیدند!

 

 

idin بازدید : 906 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

 

Gamespot Score: 9

IGN Score: 9.5

Mb Score: 9

هر ساله با عرضه شدن بازی‌های شبیه ساز،ما گیمر‌ها خودمون رو با این جمله راضی‌ می‌کنیم:

 

Perfection?!We're almost there...

 

ولی‌ امسال EA با FIFA 12 واقعا ثابت کرد که تا کامل شدن 

امیر حسین زراعتی بازدید : 991 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

                            

خوشبختانه MW3 با پشتوانه دو نسخه قبلی خود توانسته داستان بسیار خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد. داستانی که برای یک عنوان اول-شخص بسیار خوب است و روایت جالب توجه آن باعث شده تا این قسمت به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شود. در نسخه اول، داستان با معرفی شخصیتی به نام جان مک تاویش (John "Soap" MacTavish) شروع شد. یک سرباز تازه کار که به گروهی از نظامیان ملحق شد تا جلوی اقدامات تروریستی فردی به نام امران زاخائف (Imran Zakhaev) را بگیرد. گروه موفق می شود که زاخائف را از بین ببرد، اما داستان به پایان نمی رسد. او به سنبلی برای ارتش روسیه تبدیل می شود و شخص دیگری به نام ولادیمیر ماکاروف (Vladimir Makarov) جای او را می گیرد.

                                 * برای دیدن ادامه نقدوبرسی به ادامه مطلب بروید*

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 1104 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

                    

شماره اول F.E.A.R. چند سال پیش روانه بازار شد و با ترکیب عنصر ترس و یک گیم پلی نفس گیر و معرفی یک هوش مصنوعی فوق العاده به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. اما این موفقیت به همین جا ختم شد و بسته های الحاقی بعد از آن و همین طور F.E.A.R. 2 هرگز نتوانستند به کیفیت شماره اصلی نزدیک شوند. حال که سازنده بازی عوض شده این سوال پیش می آید که آیا وقتی سازنده اصلی نتوانسته موفقیت قسمت اول را تکرار کند، سازنده دیگری می تواند؟ صادقانه باید بگوییم جواب، یک نه بزرگ می باشد. به نظر می آید نفرین Alma مدت هاست که دامان بازی را گرفته است!

amiraxm بازدید : 1024 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت|

|به همراه DLC v2 ، موسیقی متن بازی و دفترچه راهنمای بازی|

|آپدیت ورژن ۱٫۱ بازی Update 1.1-FiGHTCLUB به پست افزوده شد|

 

batman arkham city pc cover دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

 

read دانلود بازی Batman Arkham City برای PC بازی های عرضه شده در سایت زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

amiraxm بازدید : 2251 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

امروز آپدیت شماره ۲ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin's Creed: Revelations عرضه شد ! در این آپدیت تغییراتی در بازی صورت گرفته است که به اختصار عبارتند از: افزوده شدن نقشه های بازی در پکیجی به نام Map Pack که دارای ۳ مکان جدید با نام های Siena, Firenze و San Donato می باشد. همچنین ۶ نقشه جدید برای بخش مالتی پلیر بازی افزوده شده است ، برطرف سازی باگ بازی در هنگام مقابله با مقبره پنهانی در زندان V'lad ، برطرف سازی باگ در هنگام صدا کردن Fedayeen و صحبت کردن با آن که از بازی خارج می شد ، برطرف نمودن باگ بازی هنگام کاهش فرکانس Den Defence و بسیاری از مشکلات دیگری که در بازی وجود داشته چه در بخش Story Mode و چه در بخش Multiplayer که به طور کامل برطرف گردیده اند. برای دانلود آپدیت و آموزش کامل نصب آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

assassins creed revelations update 1.02 skidrow دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

amiraxm بازدید : 991 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|آپدیت Update v1.01 eu بازی به پست افزوده شد|

 

revelations pc cover small دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

 

 read دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC بازی های عرضه شده در سایت زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

amiraxm بازدید : 1239 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|لینک های مدیافایر آپدیت شد|

 

resident evil operation raccoon city pc cover small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

 

read دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC بازی های عرضه شده در سایت زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

amiraxm بازدید : 1079 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

درود به همه شما عزیزان هموطن.

cat میدونم خیلیاتون بازی Assassin’s Creed Revelations رو گرفتید دارید بازی میکنید و لذت میبرید و خیلیاتونم در انتظارید به دستتون برسه. خب ما ترینر بازی Assassin’s Creed Revelations رو براتون آماده کردیم امیدوارم از این ترینر لذت کافی رو ببرید و بیشتر از بازی لذت ببرید. این شما این هم ترینر بازی Assassin’s Creed Revelations.

موفق باشید…

amiraxm بازدید : 1207 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

درود به همه شما عزیزان هموطن.

cat  گاتهام، شهری که همواره شاهد درگیری های شبانه روز چندین و چند گروه از خلافکاران در خود بوده است. در اینجا بود و نبود نیروی های امنیتی با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارد. گاتهام یک قدم عقب تر از آخرالزمان است. اما بالاخره روزی فرا رسیده است که کسی پرده های سیاه ظلمت و تبه کاری ها را کنار بزند و برای این شهر روشنی بیاورد. تنها یک نفر می تواند که این کار را انجام دهد و امید را به قلب تاریک شهروندان گاتهام بازگرداند، او کسی نیست جزء بتمن ما برای آسودگی شما امروز ترینر بازی Batman Arkham City آماده کرده ایم .

موفق باشید…

amiraxm بازدید : 1523 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

درود هموطنان عزیز.

cat با انتشار نسخه اصلی Crysis 2 بر آن شدیم که ترینر این بازی رو خدمتتون عرضه کنیم تا اگه در قسمتی از بازی مشکلاتی داشتید براحتی بتونید با تقلب از اون مراحل رد بشید این شما و این هم ترینر نسخه اصلی بازی Crysis 2 امیدوارم لذت ببرید.

موفق باشید…

amiraxm بازدید : 1180 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

درود هموطنان عزیز.

cat بالاخره بازی Resident Evil: Operation Raccoon City هم اومد و مطمئنا کسانی که منتظرش بودن به وجد خواهند آمد. این سری از بازی واقعا گرافیک عالی داره. این شما و این کرک skidrow بازی Resident Evil: Operation Raccoon City تقدیم حضورتون امیدوارم لذت ببرید.

موفق باشید…

amiraxm بازدید : 950 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (1)

خب با شروع شدن فوتبال جذاب دنیا یعنی جام ملتهای اروپا تب بازی کردن با این تیمها بالاتر میره و این تب رو فقط بازی زیبای UEFA EURO 2012 میتونه از بین ببره. مطمئنا کرک سالم و بدون مشکل بازی UEFA EURO 2012 میتونه خیلی بهتون کمک کنه. پس کرک سالم بازی UEFA EURO 2012 ساخت گروه skidrow تقدیم حضورتون.

موفق باشید…

امیر حسین زراعتی بازدید : 830 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

 

                      

براس گفته رابی باخ- رییس بخش تجهیزات سرگرمی ‌مایکروسافت- ایده ساخت Xbox 720 حتی قبل از ساخت Xbox 360 به ذهن طراحان رسیده پس زیر سوال بردن ساخت این دستگاه عملا بی‌معنا است. این مقام مسوول همچنان افزوده که در زمینه ساخت کنسول بازی بعدی نیز تصمیم بر اول بودن است و همین اول بودن برای Xbox 360 چنین موفقیت‌هایی به ارمغان آورده است.دستگاه Xbox 360 در بدو ورود خود به بازار تقریبا ۲۰۰دلار ارزان‌تر از PlayStation3 بود و همین امر موفقیت زیادی برای محصول مایکروسافت به همراه داشت. داشتن قیمت کم‌تر همیشه به فروش بهتر یک وسیله کمک می‌کند حتی اگر به معنای فدا شدن تعدادی از قابلیت‌های دستگاه باشد. مایکروسافت در کمال ذکاوت برخی ویژگی‌های نه‌چندان مهم همانند دیسک‌خوان بلو-ری و سیستم وایرلس را از لیست توانایی‌های Xbox 360 حذف کرد اما به نظر نمی‌رسد در زمینه قابلیت‌های پردازشی و گرافیکی فداکاری زیادی کرده باشد و با به‌کارگیری پردازنده تصویری ساخت ATi که پایپ‌لاین‌های کارآمد‌تری نسبت به رقیب سونی دارد لذت بازی‌های گرافیکی سریع و حجیم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در زمان ساخت این مدل هنوز نتایج نبرد فرمت‌های HD-DVD و BluRay مشخص نشده بود اما اکنون که می‌دانیم بلو-ری برنده شده اطمینان کامل داریم که دیسک‌خوان بلو-ری در لیست مشخصات Xbox 720 خواهد آمد. انتقال یک بازی رایانه‌ای روی یک DVD معمولی ۷/۴ گیگابایتی چندان معنا‌دار نیست و با پیشرفت فناوری ساخت بازی‌ها، نیاز به حجم بیشتر به خوبی حس می‌شود. ارایه و انتشار قابلیت‌های پردازشی دستگاهی که تا ۲ یا ۳ سال آینده به بازار می‌آید امکان‌پذیر نیست آن هم در عصری که هر سخت‌افزار پس از چند ماه قدیمی ‌شده و با نسلی دیگر جایگزین می‌شود. بنابراین تیم طراحی Xbox 720 مشغول تخمین‌زدن روند پیشرفت سخت‌افزار‌های پردازشی هستند. براساس شایعات یک قرار‌داد تجاری میان مایکروسافت و اینتل امضا شده و قرار است مغز متفکر Xbox 720 توسط اینتل ساخته شود اما عده‌ای بر این باورند که همکاری دیرینه IBM و مایکروسافت سرانجام در استفاده از پردازنده‌ای ساخت IBM نمود پیدا خواهد کرد و کاندیدای اصلی این حادثه، پردازنده سرور دو هسته‌ای IBM با نام Power6 و سرعت ۷/۴ گیگاهرتز است. بسیاری از طرفداران Xbox360 با شنیدن نام ۷۲۰ به این چالش بزرگ رسیدند که آیا با ساخت دستگاه جدید‌تر، مدل قدیمی‌تر به فنا خواهد رفت؟ به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی هرگز به وقوع بپیوندد چراکه با سرمایه‌گذاری کلانی که مایکروسافت برای ساخت Xbox360 انجام داده عمری حدود ۶ تا ۷ سال برای آن عمری بس کوتاه خواهد بود. به نظر می‌رسد با ساخت Xbox 720 مدل قبلی با قیمت ارزان‌تری به فروش برسد و لیست بلند و بالایی از بازی‌های مخصوص آن برای انتخاب تازه‌کارها در دسترس باشد. بدیهی است که با وجود این همه بازی جالب توجه هیچ‌کس به فکر خرید دستگاه جدیدی که با بازی‌های قدیمی‌ سازگار نباشد نخواهد بود و به همین دلیل Xbox 720 با بازی‌های Xbox 360 سازگاری کامل خواهد داشت.

                               

دستگاه Wii نینتندو با کمک ریموت مخصوص خود یا همان WiiMote در میان خانواده‌ها به خوبی پذیرفته شده و نظر به این‌که بوی سود از هر جا که بلند شود سازندگان به همان سمت کشیده می‌شوند، طراحان مایکروسافت نیز در حال کار روی یک کنترلر دارای شتاب‌سنج با نام مستعار Newton هستند. این کنترلر قرار است برای Xbox 360 نیز ساخته شود اما مدل پیشرفته‌تر آن مختص Xbox 720 خواهد بود.هم اکنون مدل Elite یا پیشرفته Xbox 360 با خروجی HDMI به فروش می‌رسد و مدل‌های پایین‌تر فاقد آن هستند اما داشتن خروجی HDMI در تمامی‌مدل‌های Xbox 720 حتمی ‌است. تا ۲ یا ۳ سال آینده هر فردی در خانه خود به اینترنت مجهز خواهد بود و بنابراین مایکروسافت می‌تواند از این پدیده به نفع خود سود برد. به این ترتیب که پس از خرید بازی باید با پورتال Xbox Live آن را فعال کرد تا امکان استفاده وجود داشته باشد.

همچنین عدم وابستگی Xbox Live به پلتفرم کنسول نشان می‌دهد که امتیاز‌های کسب شده توسط کاربر پس از یک عمر بازی با Xbox 360 در پروفایل او ذخیره خواهد شد و امکان ادامه در Xbox 720 نیز ممکن خواهد بود. در حال حاضر تمامی ‌نکات قید شده در این گزارش در حد حدس، گمان و شایعه است بنابراین اگر می‌خواهید با مشخصات دیگر Xbox 720 آشنا شوید فقط گذر زمان می‌تواند به کمک شما بشتابد.

                                    
امیر حسین زراعتی بازدید : 847 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

                      

داستان بازی بین ماجراهای دو نسخه از بهترین شماره های این سری از بازی ها رخ می دهد. در این بازی به زمانی بین قسمت دوم و سوم می روید، اما اینبار دیگر لیان (Leon) یا جیل (Jill) را به عنوان شخصیت اصلی در بازی مشاهده نمی کنید. بازی شما را در نقش گروهی قرار می دهد که از سوی کمپانی Umbrella مأمور شده اند تا مدارکی که این کمپانی را متهم به فاجعه شهر راکون می کند را از بین ببرند. این گروه که USS Delta Team نام دارند، وارد یکی از آزمایشگاه های زیر زمینی Umbrella می شوند تا با کمک هانک (Hunk) بتوانند ویروس G را از دکتر ویلیام بیرکین (William Birkin) پس بگیرند. اما بیرکین که به ویروس آلوده شده، مانع این کار می شود. هانک با بیرکین مبارزه می کند و در همین حال گروه USS سعی می کنند تا مدارک مبنی بر دخالت های کمپانی Umbrella را از بین ببرند. در این بین با شخصیت های آشنای این سری از بازی ها نیز روبرو می شوید که درگیر شدن آن ها در ماجرای این بازی، به داستان اصلی این سری نیز لطمه وارد می کند. شخصیت هایی مانند لیان، شری و... را در بازی مشاهده می کنید که در ادامه بازی برای گروه USS مشکل درست می کنند. داستان بازی قصد دارد تا ماجرای پشت پرده وقایع راکون را بیان کند، اما نادیده گرفتن برخی از المان های داستانی مهم در نسخه های قبلی باعث شده تا داستان بازی به قسمتی بسیار ضعیف تبدیل شود.

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 923 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

                   

انتظارها به سر رسید!  سایت یوبی سافت اولین تریلر بازی  Assassin'S Creed 3 رو منتشر کرد این تریلر حدود 1 دقیقه از گیم پلی بازی رو به نمایش میکشه که توی هوای برفی در جنگل رخ میده و شخصیت اساسین به سربازارن حمله میکنه.مهارت های جدید اساسین در کشتن دشمنان کاملا به چشم میخوره حتما دانلود کنید!

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

امیر حسین زراعتی بازدید : 1360 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

                     

                   

                                   

 Battlefield 4 با حضور دو پدر سری Call،آقای Jason West و Vince Zampella توسط EA تایید شد !

Frank Gideau رئیس شرکت EAتایید کرد که Battlefield 4به طور قطع ساخته می شود. با توجه به گفته های ایشان در بین طرفدارن این فرنچایز هیچ شکی در ساخته شدن نسخه بعدی battlefield وجود نخواهد داشت.

در یک سخنرانی رئیس شرکت EA گفت:"Battlefield 4 وجود خواهد داشت.

این واقعا جالب است ببینیم چه DICE چه ویژگی های جدیدی را به این بازی اضافه می کند

نکته ی جالب حضور دو سازنده ی اصلی سری کال است که بعد از موفقیت چشمگیر MW2 به دلیل مشکلات مالی با Activision از Infinity Ward اخراج شدند.گفتنی است بعد از اخراج این دو 90 درصد استودیو استعفای خود را اعلام کردند و به EA رفتند و استودیو Respawn را تاسیس کردند.قبل از Activison هم این افراد در اختیار EA بودند و بازیه تاریخی Medal را پایه گذاری کردند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
    

امیر حسین زراعتی بازدید : 877 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

 

                       

چقدر با اتزیو آشنایی دارید؟دیگر نیازی به معرفی او نیست بلکه در سری AC دیگر شخصیت شناخته شده ای است حال باز هم دزموند باید خاطرات اتزیو را به یاد آورد همانطور که توضیح داده شد متوجه شدید که چه اتفاقاتی برای اتزیو افتاده و این بار باید با داستانی هیجان انگیز تر روبرو شوید همانطور که میدانید داستان اتزیو در شماره قبل نیز تمام نشد و یوبی سافت با ایجاد شماره های متعدد سعی در جلب رضایت مخاطبان دارد.اینبار Ezio با دزموند بازگشته اند و نام این شماره Revelations است.اتزیو در شماره های قبلی در شهر های ونیز , فلورانس , روم حضور داشته است.
اتزیو در این شماره نزدیک 50 سال سن دارد و باید گفت شخصیت جوان ما حال مسن شده و بسیاری تجربیات در مبارزات و سایر موارد را بدست آورده همچنین یوبی سافت در خبری اعلام کرد محیط Revelations بسیار بزرگتر از شماره های قبلی سری Assassin's Creed است.Templar ها باز هم حضور دارند و داستان بازی قوی تر شده و روایت آن بسیار عالی است و ابهام در این شماره برای شما کمتر وجود دارد.

امیر حسین زراعتی بازدید : 937 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

                    

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

امیر حسین زراعتی بازدید : 1174 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

mp_limitteams 0جلوگيري از محدوديت جمع آوري تيم

mp_autoteambalance 0
جلوگيري از تعادل اتوماتيک تيم ها در دور بعدي

noclip
پرواز از ميان نقشه

notarget
بت ها نمي توانند شما را پيدا کنند.

mat_wireframe 1
نمايش قاب سيمي دنيا

mat_fullbright 1
روشن کردن نقشه تا هيچ نقطه تاريکي بر روي نقشه نباشد

cl_drawhud 0
برداشتن نمايش اطلاعات مسير پيشروي بازيکن ازجمله: خون و اسلحه

cl_forwardspeed 5000
تراکم زماني روشن

cl_backspeed 5000
تراکم زماني خاموش

امیر حسین زراعتی بازدید : 5934 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (2)

بالاخره نسخه جدید بازی رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Operation Raccoon City 2012 برای PC کامپیوتر منشتر شد. این نسخه از بازی های محبوب رزیدنت اویل، ماموریت شهر راکون (اپریشن راکون سیتی Operation Raccoon City ) نام دارد. سبک این بازی ترسناک و تیراندازی سوم شخص می باشد.داستان بازی این گونه است که شهر راکون پس از انتشار ویروس T در سطح شهر، دچار طغیان شده‌ است. شهروندان به سرعت به ویروس T مبتلا شده و تبدیل به Zombie می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت Umberella ساخته شد. شما در این بازی به عنوان یکی از مامورین تیم U.S.S وظیفه دارید شهروندان شهر راکوون را که به ویروس تی مبتلا شده اند از بین ببرید تا جلوی انتشار ویروس را بگیرید. در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواهند داشت که در سری‌ های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

ترینر این بازی شامل ۱۱چیت می باشد.

 

 

 

 

 

پسورد فایل: kingofdownload.rozblog.com

دانلــــــــــــــــــــود فایــــــــــــــــــــــــــل

 

 

 

idin بازدید : 872 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خوشبختانه یا متاسفانه سری بازیهای God of War 2 رمزی مخصوص ندارد اما یک سری راهنمایی برایتان دارم که بدرد بخوره ...!

#برای بدست آوردن athena  قسمت titan mode را کامل کنید.

#برای بدست آوردن Dark Oddysey  قسمت God Mode راکامل کنید.

#برای بدست آوردن General Kratos بیست عدد چشم غول یکچشم راگرداوری کنید. برای شمردن تعداد چشمها شما باید آنها را بایک ضربه ی حساس (context sensitive movie) ازبین ببرید.

#برای بدست آوردن زره  God Armor یک مقام بالا در قسمت Challenge mode  بدست آورید.

#برای بدست آوردن لباس بازیکن قسمت Difficult Level (مراحل مشکل) را کامل کنید.

#برای بدست آوردن درجه  Hercules قسمت titan mode را کامل کنید.

#برای بدست آوردن Hydra Armor (زره مار ۹ سر) قسمت Difficult Level (مراحل مشکل) را کامل کنید.

#برای مبارزه کردن با Titan تمام مراحل قسمت Difficult Level (مراحل مشکل) را کامل کنید.

#برای بدست آوردن زمینهای مسابقه ی Fates در قسمت challenge mode به رتبه ی تایتان برسید.

#برای اضافه شدن Titan Mode بازی را تا آخر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام نوع از بازی ها را می پسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1131
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 4,771
  • بازدید سال : 36,680
  • بازدید کلی : 851,165