loading...
امپراطور وب
امیر حسین زراعتی بازدید : 9083 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (11)
امکانات این ترینر باحال!

- جان بی نهایت

- تیر بی نهایت

- پول بی نهایت

- کشتن آسان

- باز کردن دمو ها

- و...

نکته: برای فعال سازی ترینر ابتدا بازی را اجرا کنید سپس دکمه یf1 را بزنید تا ترینر بازی را پیدا کند.

دانلــــــــــــــــــود



 


برچسب‌ها: ترینر, کدتقلب, اویل5, resident evil5, cheat

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امید در تاریخ 1394/09/19 و 6:42 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش . خسته نباشید . ممنون . درست اجرا شد . خدا بهتون اجر بده

این نظر توسط احسان در تاریخ 1392/12/23 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

وقتی دارم بازی میکنم و ترینرم فعال میکنم بیست ثانیه بعد بازی هنگ میکنه و فقط باید خارج بشم چندین ترینر مختلف هم امتحان کردم و همینطور بودن لطفا راهنماییم کنید

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/05/28 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

سلام...من هرچی تو بازی f1رو میزنم بعدش هم حتی شماره ها رو می زنم ولی عمل نمیکنه.........چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : آنتی ویروس تون رو غیر فعال کنید
پاسخ : آنتی ویروس تون رو غیر فعال کنید

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/05/28 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

سلام...من هرچی تو بازی f1رو میزنم عمل نمیکنه.........چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تبادل لینک سه طرفه در تاریخ 1348/10/11 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
حتما میدونی تبادل لینک دو طرفه از نظر گوگل ارزشی نداره ...
تبادل لینک سه طرفه بهترین فرصت برای افزایش رنک گوگل درنتیجه افزایش بازدیده.
یک اصل مهم رو در تبادل لینک فراموش نکنید. من میبینم خیلی ها اسم سایت یا وبلاگ خودشون رو تبادل لینک میکنند.این کار کاملا اشتباه هست. شما باید عنوان لینک خودتون رو یک کلمه کلیدی که در حوزه فعالیت شماست انتخاب کنید. تا این کلمه در گوگل بهینه بشه. و رتبه شما در اون کلمه بیاد بالا.
بعد از اینکه تبادل لینک سه طرفه انجام دادی بازم در گوگل سرج کن و با سایتهای بیشتری این کارو انجام بده تا نتیجشو ببینی و لذت ببری.

این نظر توسط تبادل لینک رایگان در تاریخ 1348/10/11 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک رایگان 9رنگ
======================
ابتدا ما را با عنوان درج آگهی رایگان لینک کنید http://www.9rang.com
=======================
سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید .
======================
http://link.9rang.com
======================
تبادل لینک بهترین راه برای افزایش رتبه سایت یا وبلاگ در گوگل می باشد.
---==-==---===-==-=-==-=-- با تشکر

این نظر توسط NILO در تاریخ 1348/10/11 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گلم
اگه مستندهای زیبا و دیدنی و جنجالی دوس داری حتما از من دیدن کن.

این نظر توسط گلناز در تاریخ 1348/10/11 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم.
وبلاگ زیبایی داری.
اگر دوست داری با من دوست شو و با اسم وبلاگ دختر پسرای ناز لینکم کن بعد خبر بده با چه اسمی لینکت کنم.
منتظرتم.
گلناز.
http://g-s-k.blogfa.com

این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1348/10/11 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک هوشمند 9رنگ
======================
ابتدا ما را با عنوان درج آگهی رایگان لینک کنید http://www.9rang.com

=======================
سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید
======================
http://link.9rang.com
======================
لینک وبلاگ های پر بازدید به صورت ویژه درج میگردد
---==-==---===-==-=-==-=-- با تشکر

این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1348/10/11 و 1:39 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک هوشمند 9رنگ
======================
ابتدا ما را با عنوان درج آگهی رایگان لینک کنید http://www.9rang.com

=======================
سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید
======================
http://link.9rang.com
======================
لینک وبلاگ های پر بازدید به صورت ویژه درج میگیرد
---==-==---===-==-=-==-=-- با تشکر


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام نوع از بازی ها را می پسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1131
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 4,758
  • بازدید سال : 36,667
  • بازدید کلی : 851,152