loading...
امپراطور وب
امیر حسین زراعتی بازدید : 1262 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

                                                           

                                                           

                                                                    

                                                                            رمز:www.emprorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 889 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

                                                    

نرم فزار GameBoost ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی بازی های کامپیوتری و اینترنت می باشد. این نرم فزار با تغییرات و بهینه سازی تنظیمات در ویندوز و در نتیحه اجرای هرچه بهتر بازی ها و اتصال بهتر اینترنت شما می باشد. این نرم فزار با تغییراتی که در رجیستری و فایل های سیستم می دهد، حافظه ی Ram و نمایش تصاویر متحرک و سرعت CPU و اینترنت را بهبود می بخشد. همچنین این نرم ازفار به یک آنالیزگر مجهز است که به کمک آن اشکالات را پیدا کرده و سعی در رفع آنها می کند. این نرم فزار با اتصال به نرم فزار برای ارتقا به شما اجازه دانلود موزیک، فیلم و فایل را می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم فزار GameBoost v1.12.6.2010:
- افزایش سرعت سیستم
- تغییرات مستقیم رجیستری سیستم و تقویت فایل سیستم، حافظه، ترسیم صفحه، انیمیشن، سرعت تازه کردن، سرعت پردازنده
- قابلیت تقویت حافظه مبتنی بر پردازنده و اولویت تنظیمات برای بازی ها و اینترنت
- تحلیل عمیق سیستم و سعی در پیدا کردن و تعمیر هر مشکل بالقوه با کامپیوتر
- رابط کاربر پیشرفته و آسان

                                                  

                                                         پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 1028 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

                    

مغناطیس فوق العاده قوی کوه در جهان زبانزد است و اگر در فاصله 50 تا 100 متری کوه یعنی تقریبا انتهایی‌ترین نقطه مشخص اسفالت با ماشین توقف کنی و ترمز دستی را بخوابانید، ماشین بجای سر پائینی به نرمی ‌به سمت کوه کشیده می‌شود که البته همین مغناطیس برای رانندگان ناآشنا بسیار دردسر ساز بوده و تاکنون تعداد زیادی از خودروها بی اختیار با کوه تصادف کرده اند.

امیر حسین زراعتی بازدید : 924 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

                                                  

همه می دانند که قلعه اورست  با ارتفاع 8848 متر مرتفعترین قله و بلندترین نقطه جهان از سطح دریاست اما آنچه خیلی ها نمی دانند این است که قله چيمبورازو با ارتفاع 6320  متر بلندترین نقطه جهان از مرکز زمین است. قله چيمبورازو در نزریکی خط استوا حدود 2 کیلومتر نسبت به قله اورست، از مرکز زمین دورتر است.

امیر حسین زراعتی بازدید : 1013 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

                       

یک سوسک حمام می‌تواند 9 روز بدون سر زندگی کند تا اینکه از گرسنگی بمیرد

یک کوروکودیل نمی‌تواند زبانش را بیرون در بیاورد.

حلزون می‌تواند 3 سال بخوابد.

به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می‌ترسند تا از مرگ!

امیر حسین زراعتی بازدید : 1510 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (1)

                            

همانطور که می دانید پوشه یکی از مهمترین امکاناتی است که ویندوز در اختیار کاربران قرار داده است در واقع افراد با کمک پوشه ها می توانند فایلهای مورد نظر خود را با نام و مشخصات خاصی از یک دیگر جدا کنند تا در هنگام پیدا کردن آنها با مشکلی رو به رو نشوند. اما گاهی اوقات ممکن است در یکی از دریواهای سیستم تعداد بسیار زیادی پوشه قرار داشته باشد در اینصورت نه تنها پوشه ها به افراد کمک نمی کنند بلکه باعث سر در گمی آنها می شوند زیرا کاربر مجبور است در میان صدها پوشه ای که از نظر رنگ و ظاهر کاملآ شبیه به هم هستند به دنبال پوشه ی مورد نظر خود بگردد. البته برخی از افراد برای حل این مشکل از آیکونهایی که ویندوز در اختیار آنان قرار داده برای تغییر ظاهر پوشه ی مورد نظر استفاده می کنند که استفاده از این روش تا حدودی بر طرف کننده این مشکل خواهد بود. اما امروز درامپراطور وب نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که کار آن تغییر رنگ پوشه برای دسترسی سریعتر به آن می باشد.

                                               * برای دانلود به ادامه مطلب بروید*

                                   

امیر حسین زراعتی بازدید : 1643 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

Drive Icon Changer نرم افزاری کم حجم برای تغییر شکل ایکون های درایو ها در ویندوز است.اگر هارد خود را درایو بندی کردید و دوست دارید ایکون هر درایو را نسبت به موضوع ان عوض کنید.می توانید با این نرم افزار به راحتی اینکار را انجام دهید این برنامه احتیاج به نصب ندارد.

                                                             

                                                                                  رمز: www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 1028 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)
                                  
امروزه نرم افزارهای فیلم برداری از صفحه نمایش بسیاری را می توانید پیدا کنید که هرکدام توسط شرکتی خاص تولید شده اند. علت علاقه مندی کمپانی های تولید نرم افزار به تولید این دسته نرم افزارها ، علاقه کاربران به نرم افزارهای این چنینی است. اما اینکه این علاقه از کجا ناشی می شود در هر مورد کاربر علتی متفاوت دارد. چراکه از این نرم افزارها استفاده های فراوانی می توان به عمل آورد. Cool Screen Captureیکی از این نرم افزارهاست که دارای حجمی بسیار ناچیز و قابلیت هایی بسیار کاربردی است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از صفحه نمایش خود با فرمت های مختلف فیلم برداری کنید. اگر از کارت TVاستفاده می کنید می توانید به راحتی برنامه های تلویزیون را با استفاده از این نرم افزار ضبط نمایید و یا نرم افزار را فعال کنید تا ببینید دیگران در نبود شما از رایانه چه استفاده ای می کنند. توانایی مشخص نمودن محل مورد نظر شما برای ثبت تصاویر از جمله مواردی است که در این نرم افزار به آن توجه ویژه ای شده است. چنانکه می توانید حتی کوچک ترین جزء دسکتاپ خود را به عنوان محل مورد نظر برای ثبت تصاویر انتخاب نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار کاربردی را هم اکنون می توانید از سایت امپراطور وب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 916 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

                                                    

اگر به دنبال ابزاری مناسب برای جایگزینی آن با ابزار پیش‌فرض کپی در ویندوز هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از WinMend File استفاده کنید. نرم‌افزار قدرتمند WinMend File ابزاری مناسب و رایگان برای استفاده در سیستم عامل‌های ویندوز ۲۰۰۰، اکس پی، ویستا و ۷ است که شما را قادر می‌سازد تا با استفاده کامل از حداکثر پتانسیل سیستم عامل، عملیات کپی اطلاعات را ۳ برابر سریع‌تر از همیشه به انجام برسانید. به کمک این برنامه می‌توانید کپی‌های ناتمام را ادامه دهید و لیستی از فایل‌هایی که کپی‌کردن آنها با شکست مواجه شده است نیز مشاهده کنید. با قابلیت‌های ویژه این نرم‌افزار در صورتی که فایل‌های تکراری در اطلاعات شما مشاهده شود، نرم‌افزار به طور خودکار از کپی این اطلاعات جلوگیری می‌کند تا علاوه بر افزایش سرعت انتقال اطلاعات، فضای هارددیسک رایانه نیز بیهوده اشغال نشود، همچنین در صورتی که به هر علتی همچون هنگ کردن سیستم عامل، عملیات کپی ناموفق بوده و نیمه کاره قطع شود نیز می‌توانید با اجرای مجدد نرم‌افزار به ادامه عملیات مربوط پرداخته و نیاز نیست تا دوباره تمام کارها را از اول شروع کنید. به کمک این برنامه اگر هنگام عملیات کپی قصد داشته باشید کار مهم دیگری را انجام دهید نیز می‌توانید موقتا عملیات کپی را متوقف کرده تا قدرت پردازشگر در اختیار دیگر نرم‌افزارهای موردنظر نظر شما قرار بگیرد سپس هر زمان که مایل بودید و کار شما به اتمام رسید، می‌توانید عملیات کپی را مجددا از ادامه کار آغاز کنید.

                                                                     برای دانلود به ادامه مطلب بروید

امیر حسین زراعتی بازدید : 1116 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

                                               

شاید اکثر بازی های کامپیوتری بیشتر جنبه سرگرمی داشته باشند تا اینکه یک پیام خاص را به بازیکن بدهند یا هدفی بجز انتقال یک هیجان زود گذر را داشته باشند. اما در این بین هستند بازی هایی که علاوه بر داشتن المان های یک بازی خوب، حرف هایی تازه برای گفتن داشته باشند. سرآمد این بازی ها را می توان عنوان Max Payne ساخته شرکت Remedy دانست. این بازی از جمله عنوان هایی بود که سبک سوم-شخص را دچار تحولی عظیم کرد. داستانی بسیار غنی با حال و هوای تاریک که انتقاد شدیدی به دولت آمریکا و عملکردهای ضد و نقیض این کشور می کرد. مکس پین یکی از افسران پلیس نیویورک بود که روی پرونده نوعی مواد مخدر کار می کرد. پی گیری های او به جایی رسید که باعث شد خانواده اش به دست اشخاصی نامعلوم کشته شوند. بازی به خوبی بازیکنان را در فراز و نشیب های زندگی مکس قرار می داد. مکس که دیگر تمام انگیزه اش از بین بردن این گروه خلافکار است، در ادامه می فهمد شرکتی که این ماده مخدر را تولید می کند تحت نظارت کامل دولت آمریکا قرار دارد. دولتی که او سال های زیادی است برایش کار می کند و به خاطر آن خانواده اش را از دست داده است.

امیر حسین زراعتی بازدید : 1067 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

                                                    

قطعا بازی زیبایshank را به خاطر دارید . یک بازی آرکید به سبک و سیاق خاص که در مدت اندکی توانست مخاطبان بسیاری را از سرتاسر دنیا جمع کنید .این موفقیت الکترونیک آرتز را بر آن کرد تا نسخه ی دوم این بازی را هم منتشر کند . بازی Shank 2 در تاریخ 7 فبریه سال 2012 میلادی توسط کپانی نام آنشای الکترونیک آرتز منتشر شد .در همین ابتدا باید بگویم گرافیک بازی Shank 2 (2012) بی نظیـــر است . گیم پلی فوق العاده همراه با دنیایی از نو آوری گیمر را قطعا به وجد خواهند آورد . این بازی دارای یک survival mode جدید خواهد بود و در بخش چند نفره شما میتوانید با دوستانتان به صورت آنلاین،Spleet Screen و CO-OP بازی کنید. در اصل تفاوتی بین نسخه ی اول بازی shank  و این نسخه نمی بینم جز وجود صحنه های حماسی و وجود اسلحه های مخرب و بی نظیر !

امیر حسین زراعتی بازدید : 991 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

                            

خوشبختانه MW3 با پشتوانه دو نسخه قبلی خود توانسته داستان بسیار خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد. داستانی که برای یک عنوان اول-شخص بسیار خوب است و روایت جالب توجه آن باعث شده تا این قسمت به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل شود. در نسخه اول، داستان با معرفی شخصیتی به نام جان مک تاویش (John "Soap" MacTavish) شروع شد. یک سرباز تازه کار که به گروهی از نظامیان ملحق شد تا جلوی اقدامات تروریستی فردی به نام امران زاخائف (Imran Zakhaev) را بگیرد. گروه موفق می شود که زاخائف را از بین ببرد، اما داستان به پایان نمی رسد. او به سنبلی برای ارتش روسیه تبدیل می شود و شخص دیگری به نام ولادیمیر ماکاروف (Vladimir Makarov) جای او را می گیرد.

                                 * برای دیدن ادامه نقدوبرسی به ادامه مطلب بروید*

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 1104 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

                    

شماره اول F.E.A.R. چند سال پیش روانه بازار شد و با ترکیب عنصر ترس و یک گیم پلی نفس گیر و معرفی یک هوش مصنوعی فوق العاده به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. اما این موفقیت به همین جا ختم شد و بسته های الحاقی بعد از آن و همین طور F.E.A.R. 2 هرگز نتوانستند به کیفیت شماره اصلی نزدیک شوند. حال که سازنده بازی عوض شده این سوال پیش می آید که آیا وقتی سازنده اصلی نتوانسته موفقیت قسمت اول را تکرار کند، سازنده دیگری می تواند؟ صادقانه باید بگوییم جواب، یک نه بزرگ می باشد. به نظر می آید نفرین Alma مدت هاست که دامان بازی را گرفته است!

امیر حسین زراعتی بازدید : 900 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

                                  

نام پيتزا با نام ايتاليا و شهر ناپل گره خورده است اما اين غذاي پر طرفدار راه درازي را پيموده تا به يك غذاي جهاني تبديل شود . سربازان داريوش بزرگ (486- 521 پيش از ميلاد ) نوعي نان پهن را روي سپرهاي خود مي پختند و روي آن را با پنير و خرما مي پوشاندند . يوناني ها پختن چنين نان هايي را از ايرانيان آموختند . اين نان از يونان به روم رفت ودر جنوب ايتاليا معمول شد. در حقيقت اين غذاي خوشمزه قدمتي نسبتا"طولاني دارد و به زمان اهالي يوناني ساكن در ماگناگريسيا در جنوب ايتاليا باز ميگردد. حتي در كتاب (( انئيد ))ويرژيل نيز اشاره اي به اين غذا شده است .

                     *  برای خواندن ادامه تاریخچه به ادامه مطلب مراجعه کنید*

امیر حسین زراعتی بازدید : 978 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

                                           

با استفاده از نرم افزار Bright Light شما قادر خواهید بود تا فلش گوشی موبایل خود را به یک چراغ قوه پر نور تبدیل سازید . این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد مانند گوشی های 5800 و ...

                               

                                          پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 885 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

                             

LockMe v1.05 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید برنامه های در موبایل خود را چه نصب کرده اید و چه بصورت فابریک بوده اند را با پسورد مشخصی قفل سازید . اگر کسی سعی کند تا وارد برنامه شود و بعد از زدن چند پسور اشتباه گوشی به مدتی غیر قابل اجرای پسورد می باشد . این نرم افزار امنیتی برای گوشی ای سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد.

                                

                                         پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 831 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

                                             

MondayCoder Battery Info v1.0 نام نرم افزاری می باشد که مشخصات باتری را به نمایش می گذارد بدین معنی که به شما نشان میدهد که چه درصدی از باتری مصرف شده یا چه درصدی مانده و ... . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 نوکیا قابل نصب می باشد.

                                 

                                               پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 932 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

                         

That Roach Game: South East Asiaیک بازی بسیار سرگرم کننده بر پایه فلش می باشد . در این بازی شما باید سوسک هایی که وارد صفحه می شوند را نابود کنید . پس از کشتن سوسک ها می توانید امتیاز خود را با افراد دیگر از سرتاسر جهان مقایسه کنید .

                                 

                                           پسورد:www.emperorofweb.ir

                                                                                          




امیر حسین زراعتی بازدید : 884 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)
    مدیریت وایرلس در سیمبیان 3 با نرم افزار JoikuSpot Premium V3.11
توسط نرم افزار JoikuSpot Premium V3.11 مکان آنتن دهی وایرلس را مشخص کنید و هموراه بهترین سیگنال وایرلس را دریافت کنید.
وایرلس خود را به اشتراک بگذارید و پهنای باند اشتراک گذاری شده را معین نمایید.این نرم افزار نسخه پرمیوم است که بصورت کرک شده می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دریافت کنید.نرم افزار برروی گوشی های سیمبیان 3 قابل نصب و استفاده است.
 
                                

                                              پسورد:www.emperorofweb.ir

 
امیر حسین زراعتی بازدید : 895 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

                            

برنامه Stellarium Mobile v1.0.6 یک برنامه موقعیت یابی برای گوشی های سیمبیان ۳ میباشد این برنامه یکی از برنامه های مورد Maemo میباشد و بخاطر طرفداران زیادش برای گوشیهای سیمبیان ۳ نیز عرضه شده است شما با استفاده از این برنامه از موقعیت ستارگان را در آسمان با خبر می شوید و حرکت ماه و ستارگان را در آسمان را در گوشی خود دنبال میکنید.

                              

                                       پسورد:www.emperorofweb.ir

 

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 1316 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

                        

Advance Call Manager نرم افزاری است که به شما کمک میکند تا در مواقع لزوم نحوه دریافت تماسها و پیامهای گوشیتان را مدیریت کنید.این نرم افزار بسیار مفید و کاربردی میتواند تماس های دریافتی گوشی موبایل شما را به گونه ای که از قبل برنامه ریزی کرده اید،با ارسال بوق اشغال رد کند،با یک پیام متنی پاسخ دهد،انتقال دهد،بیصدا کند و یا زنگ بخصوصی را برای آن در نظر بگیرد و به این ترتیب شما دیگر مجبور نیستید بصورت دستی این کارها را انجام دهید این نرم افزار با فرمت sis برای موبایل های دارای سیستم عامل سیمبین طراحی شده است.

                      

                                     پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 839 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

                          

همان طور که می دانید یکی از قابلیت های گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵ نوکیا ، قابلیت مسیر یابی صوتی آن می باشد .
در این گوشی ها می توانید صدا مسیر یابی با تمامی زبان ها را دریافت کنید . اما شاید شما هم بخواهید صدای خود را به عنوان مسیر یاب صوتی قرار دهید !
own voice For ovi map نام نرم افزاری مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که با کمک آن می توانید صدای خود را به عناون مسیر یاب صوتی برنامه Ovi Map قرار دهید . یا می توانید از پکیج های صوتی  پیشفرض که در این برنامه است استفاده نمایید . البته برای استفاده از پکیج های صوتی باید از طریق برنامه آن ها را از اینترنت دریافت نمایید . لازم به ذکر است در هنگام اجرای برنامه لحظه ای کوتاه به اینترنت متصل می شوید ، سپس می توانید بدون استفاده از اینترنت از برنامه استفاده کنید .

                              

                                            پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 822 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

                                         

نرم افزار PhoNetInfo v2.6.0 نرم افزاری کاربردی می باشد که به وسیله ی آن می توانید اطلاعات کامل و جامعی را از سخت افزار و نرم افزار گوشی خود بدست آورید.این نرم افزار قادر به نمایش تمامی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش سوم و پنجم همانند اطلاعات مربوط به سیستم عامل ؛ باتری ، رم ، سیم کارت ، وضعیت قفل های امنیتی گوشی و… می باشد.

                            

                                        پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 934 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

 

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز Rally Master Pro 3D را برای شما عزیزان اماده ساخته ایم این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و زیبا میباشد که مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3میباشد.

                         

                                     پسورد:www.emperorofweb.ir

 

                                   

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 1134 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (2)

                                           

بازی بسیار جالب و زیبا حرف زدن با سگ سخنگو برای نوکیا سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ برای شما عزیزان آماده کردم ، امید وارم این بازی هم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

                              

                                       پسورد:www.emperorofweb.ir

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 835 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

                     

یکی از مشکلات همیشگی مسافرت در فصل تابستان وجود حشرات است . حتما برای شما هم بار ها اتفاق افتاده که در مسافرت یا تعطیلات آخر هفته را در جنگل یا پارک ها سپری کنید . اما وجود حشرات در اطراف شما باعث ناراحتی شما شده باشد .

Anti Mosquito نام نرم افزاری مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ است که با تولید صدا در بسامد شنوایی حشرات باعث اختلال در حشرات شده و مانع از نزدیک شدن آنها به منبع صدا می شود .

                              

                                            پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 1215 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

              

شاید بازی های زیادی در سبک FPS انجام داده باشید اما در بین این بازی ها یک عنوان وجود دارد که بسیار جذاب تر از بقیه بازی های این سبک است.نام این بازی brink است و در دو نمایشگاه قبلی بازی ها معرفی شده است.در واقع این بازی یکی از پر طرفدارترین سبک ها را بین بقیه بازی ها دارد.همچنین در کل این بازی به خاطر عواملی بسیار طرفدار پیدا کرده است.یکی از آن عوامل داستان آن میباشد.دومین عامل به خاطر تریلر های منتشر شده آن میباشد.همچنین چند وقت پیش چندمین تریلر از بخش گیم پلی این بازی منتشر شده است.سومین عامل بخش گرافیکی و گیم پلی آن است.همانطور که میبینید همه نکات و بخش های این بازی جذاب هستند.یکی دیگر از عوامل جذاب داستانی بازی مربوط به زمان اتفاقات آن است که مربوط به سال ۲۰۳۵ میشود.تیزر های اولیه بازی نشان میداد که از لحاظ داستانی و شخصیت ها بازی بسیار کامل است.همچنین وجود برخی از تکنلوژی ها باعث کامل تر شدن بازی شده اند.داستان بازی درباره یک شهر جنگ زده به نام the ark و زندگی اشخاصی که در آن شهر زندگی می کنند می باشد.کمی داستان این عنوان پیچیده است اما در کل بسیار جذاب خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 SKIDROW به پست افزوده شد|

امیر حسین زراعتی بازدید : 888 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

        

 

Zemana AntiLogger نرم افزار امنیتی قدرتمندی برای مقابله با انواع مختلف بدافزارها و کی لاگر ها بوده و از رمزهای بانکی، ایمیل ها و گفتگوهای شخصی شما در برابر جاسوس های اینترنتی محافظت می کند. این نرم افزار کاربردی جلوی تمامی شکل های شناخته شده بدافزارها که قصد سرقت اطلاعات شما را دارند را می گیرد.
Zemana AntiLogger به عنوان راهی حرفه ای و منحصر به فرد برای تشخیص نرم افزارهای مضر که توسط آنتی ویروس های عادی قابل شناسایی و تشخیص نیستند، کاربرد داشته تا بدین ترتیب از اطلاعات شما در برابر خطرات مختلف محافظت کند.

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 1521 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

این مجموعه شامل ۴۵ گجت می باشد.

                            

                            

                                         پسورد:www.emperorofweb.ir

امیر حسین زراعتی بازدید : 937 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)
          

نرم افزار Privacy Eraser Pro v8.25 | شماره سریال | 2.1 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

Privacy Eraser Pro نرم افزاری برای از بین بردن تمامی رد پاهای به جا مانده از فعالیت های کامپیوتری و اینترنتی و جلوگیری از کار نرم افزارهای نصب شده و نرم افزارهای خود ویندوزاست. نرم افزارهای زیادی در این باره معرفی شده ولی بعد و کارایی وسیع این نرم افزار  ، آن را از سایر موارد مشابه متمایز می کند چون بسیاری از نرم افزار هایی که در این زمینه نوشته می شود فقط به پاک کردن Cookie و History بسنده می کنند. Privacy Eraser مرورگرهای : Internet Explorer, Netscape, Mozilla, Firefox, AOL, Opera and MSN Explorer را به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار  می تواند به واسطه پلاگین ها نوشته شده، پیشرفت كند و توانایی پاك كردن رد پاها در سایر نرم افزار  ها و مرورگر ها را هم پیدا كند. سایت سازنده این نرم افزار بیش از 200 پلاگین رایگان در اختیار شما قرار می دهد كه می توانید با نصب آنها روی این نرم افزار  توانایی های بیشتری را در اختیار داشته باشید. این پلاگین ها می تواند رد پاها رو از نرم افزار  های ACDSee, Acrobat, Microsoft Office, KaZaA, Real Player, Media Player و ...
پاك كند. همچنین می توانید این نرم افزار  را برنامه ریزی كنید تا در زمان های مورد نظر اجرا شده و تمام رد پاها رو پاك كنید . همچنین این نرم افزار  قابلیت پاك كردن فایل ها و پوشه های مهم شما را دارد به طوری كه به هیچ نحوی قابل بازیافت نباشد. همچنین این نرم افزار  با شناسایی و پاك كردن فایل های اضافه و بدون استفاده فضای اشغال شده هارد را به شما برمی گرداند و سرعت دستیابی به فایل های اصلی را افزایش می دهد.

                                   

                                          پسورد:www.emperorofweb.ir

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 879 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

                              

یک آفتاب پرست ناشناخته خانگی (جانی دپ) به طور تصادفی در بیابان نوادا سرگردان می گردد . پس از ملاقات با یک گورکن (Alfred Molina) که در جستجوی روح عرفانی از غرب است مانع خورده شدن او توسط شاهین می گردد . روز بعد پس از یک کابوس حقیقی ، او در دیدار لیزارد بینز (Isla Fisher) ، دختر گله دار ، او را در شهر قدیمی و پر جمعیت غرب توسط حیوانات بیابان به دردسر می اندازد.

                                         *برای دانلود به ادامه مطلب بروید*

 

 

امیر حسین زراعتی بازدید : 970 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
                            

AAA Logo یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی لوگو های حرفه ای به شمار می رود. نرم افزاری بسیار کامل با بیش از 8500 لوگو آبجکت آماده و بیش از 500 طرح کامل و لوگو زیبا که هریک می توانند بیانگر ایده ای نوین برای کاربران باشند.
محیط کاربری فوق العاده جذاب و سهولت در استفاده را می توان از مهم ترین قابلیت های کلیدی این نرم افزار برشمرد. با توجه به این که هر لوگو برای خود فلسفه ای دارد پس هرکس که بخواهد لوگو طراحی کند می بایست یا یک گرافیست ماهر باشد و یا بتواند به خوبی ایده خود را به طراح منتقل نماید. بهترین راه استفاده از همین نرم افزارهاست که فرد می تواند بدون هیچ دغدغه ای و به سادگی زیباترین لوگو ها را طراحی کند.

AAA Logo که به تازگی نسخه ی جدید آن ارائه شده است،امکان ویرایش تصاویر را نیز دارا می باشد، ضمن این که فرمت های متعددی را هم پشتیبانی می کند تا کاربر بتواند با هر فرمتی که می خواهد خروجی را ذخیره کند، امکان ذخیره سازی با کیفیت بسیار بالا از دیگر امکانات این ابزار به شمار می رود.
امیر حسین زراعتی بازدید : 888 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

برای کسانی که عاشق این ساز صفحه کلید دار مشهور هستند سایت (امپراطور وب) نرم افزار پیانو ای تهیه دیده که کامپیوتر شما را مانند یک پیانو حرفه ای شبیه سازی خواهد کرد. پیانو را به این دلیل که محدوده گسترده ای از اصوات را تولید می کند به عنوان مادر ساز ها و کاملترین آن ها می نامند که برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخت اما شما می توانید یک مدل حرفه ای چند رسانه ای را با دانلود پیانو و نصب این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

نرم افزار Piano FX Studio یک پیانو قدرتمند و ترکیبی از موزیک کیبورد برای کامپیوتر های شخصی است. شما به راحتی می توانید یک موزیک زنده را اجرا و ضبط کنید و این عمل را تنها با کیبورد کامپیوتر یا موس خود انجام دهید بدون اینکه نیاز به یک پیانو سنتی داشته باشید. رابط کاربری صفحه کلید پیانو به صورتی طراحی شده که کاملا شبیه و هم خصیصه با یک پیانو حرفه ای سنتی است. خروجی صدا با تولید کیفیت بالا، ۱۲۸ مدل موسیقی واقع گرایانه و آلات مختلف موسیقی، چهار نوت پلی فونیک چند آوایی صدا، ماشین تبل زنی، نمونه ملودی های چندگانه و ضبط آهنگ پیانو ساخته شده و ذخیره آن در قالب فایل از مهمترین کارایی های این نرم افزار قدرتمند است. این نرم افزار در تمام سیستم عامل ها اجرا شده و به صورتی طراحی شده که قابل انعطاف و کار با آن ساده است.

 

   

امیر حسین زراعتی بازدید : 4355 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
                                   
بازی کانتر استرایک یک بازی جهانی هست و می توان به صورت انلاین و لن بازی کرد و در بیشتر گیم نت های سراسر ایران طرفدار های بسیاری دارد به طوری که هر چند وقت یک بار مسابقات در سطح منطقه ای استانی و حتی کشوری انجام می گیرد . پس از اصلاحاتی که بر روی این بازی انجام گرفت بالاخره نسخه جدید این بازی به نام کانتر استرایک سورس از شرکت والو منتشر شد. این بازی از هسته مرکزی خود بازی کانتر استرایک قدرت گرفته است. شما می توانید این بازی را به دو صورت بازی کنید یکی می توانید به صورت داستانی و یکی به صورت مولتی پلیر یا همان شبکه. این نسخه از بازی تنها به صورت شبکه می توان بازی کرد . در ضمن در این نسخه گرافیک بازی بالا رفته و دارای گرافیک بسیار بهتری نسبت به نسخه های گذشته هست. این بازی به صورت اول شخص انجام می گیرد.
در این بازی دو گروه به نام کانتر یا همان ضربت و گروه تروریست با هم در مبارزه هستند. به طوری که تروریست ها باید از بمبر خود تا محل بمب گذاری حمایت کنند تا او بتواند بمب خود را در محل مورد نظر بگذارد و گروه ضربت می بایست مانع از بمب گذاری و یا خنثی سازی بمب شوند.
امیر حسین زراعتی بازدید : 871 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

                

ادامه:

۱۹۹۵ــ۱۹۹۹: ،History ازدواج دوم و پدر شدندر ۱۹۹۵، جکسون کاتالوگ موسیقی نورثرن سانگز خود را با قسمت نشر موسیقی شرکت سونی ترکیب کرد و شرکت نشر سونی/ ATV را ساخت. جکسون مالکیت نصف شرکت را بدست گرفت، ۹۵ میلیون دلار پیش پرداخت دریافت کرد و حتی حق کپی رایت آهنگ‌های بیشتری را نیز بدست آورد. او سپس آلبوم دوتایی HIStory : Past, Present and Future, Book I (تاریخ: گذشته، حال و آینده، کتاب اول) را منتشر نمود. دیسک اول، HIStory Begins (تاریخ آغاز می‌شود)، آلبومی که شامل پانزده آهنگ از برترین آثار او بود، و بعدها به عنوان Greatest Hits — HIStory Vol. I (بزرگترین آثار برتر - تاریخ، قسمت اول) در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، دیسک دوم، HIStory Continues (تاریخ ادامه دارد)، حاوی پانزده آهنگ جدید بود. آلبوم از همان ابتدا در جایگاه نخست جدول قرار گرفت و اعلام شده که در آمریکا هفت میلیون سری فروش داشته‌است. این آلبوم با ۱۸ میلیون کپی (۳۶ واحد) فروش در سراسر دنیا پرفروش ترین آلبوم چند دیسکی در تمام دوران هاست. HIStory نامزد جایزهٔ گرمی برای بهترین آلبوم شد.

امیر حسین زراعتی بازدید : 932 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

                                                                    

                                     

                                            

مایکل جوزف جکسون (زادهٔ ۲۹ اوت ۱۹۵۸، درگذشته ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹) موسیقیدان، سرگرمی‌ساز و بازرگان آمریکایی بود. فرزند هفتم خانوادهٔ جکسون، او فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصهٔ موسیقی از سن ۱۱ سالگی بعنوان یکی از اعضای گروه «جکسون فایو» آغاز نمود و در حالی که هنوز عضوی از این گروه بود، در سال ۱۹۷۱ کار خود را به عنوان یک تک‌خوان شروع کرد. او را سلطان پاپ می‌نامند، پنج آلبوم از آلبوم‌های استودیویی او جزء پر فروش ترین آلبوم‌های جهان هستند: جدا از بقیه، دلهره آور، بد، خطرناک و تاریخ.
در اوایل دهه هشتاد میلادی، او به عنوان برترین نماد موسیقی پاپ و اولین سرگرمی ساز آمریکایی آفریقایی تبار شناخته شد که موج قدرتمند و ساختار شکنی عمیقی را بنیانگذاری نمود؛ آغاز این موج از شبکهٔ MTV بود. محبوبیت موزیک ویدئوهای او مثل «بیلی جین» ، «بزن به چاک» و «Thriller» (دلهره آور)، باعث تحول ساختار موزیک ویدئو به صورت یک فرم هنری و ابزار تبلیغاتی شد، و شبکهٔ تازه تاسیس MTV را به شهرت رساند. در دههٔ نود نیز ویدئوهایی مثل « or WhiteBlack» و «Scream»، آثار جکسون را به طور مداوم در لیست برنامه‌های اصلی MTV قرار داد. جکسون با اجراهای روی صحنه و موزیک ویدیوهایش، حرکات تکنیکی پیچیدهٔ رقص مثل روبات و مون واک (Moon walk) را به محبوبیت رساند. شیوهٔ منحصر به فرد او در موسیقی و سبک آوازش، تعداد بیشماری از هنرمندان هیپ هاپ، پاپ و آر اند بی معاصر را تحت تاثیر قرار داده است

                                    

                               *برای دیدن ادامه بیوگرافی به ادامه مطلب بروید*

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام نوع از بازی ها را می پسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1131
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 4,813
  • بازدید سال : 36,722
  • بازدید کلی : 851,207